Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30. Körök száma: 53 Egy kör: 5,848 km Teljes versenytáv: 309,745 km Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg 2016-os győztes: N. Rosberg
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
PITLANE
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
MI A PÁLYA?
MI A PÁLYA? : Vettel a Ferrarinál visszanyerte a motivációját
Vettel a Ferrarinál visszanyerte a motivációját
Andi 2015.02.03. 23:22
Vettel a Ferrarinál visszanyerte a motivációját „De most nem azt akarom mondani ezzel, hogy tavaly a padlón voltam, ezért nem ment jól. Akkor is mindent beleadtam, és bár ez sem volt elég, most azért vagyok itt, hogy újra megpróbáljam. A csapatváltás jelentős változást jelent, de jót is tehet. A télen sok időt töltöttem Maranellóban. Amit pedig ott láttam, az meggyőző volt számomra. Nagy lehetőségek rejlenek a csapatban.”
A Mercedes elkezdte figyelni a Ferrarit: Vettel és Raikkönen ellenfél lehet
„Ez egy téli teszt, ahol a legfontosabb az, hogy a lehető legtöbb kört tegyük meg a pályán, de természetesen mindig van valami, amire figyelnünk kell. Folyamatosan figyeljük a riválisokat, és a Ferrari különleges bánásmódban részesül ezt illetően, miután eddig igencsak versenyképesnek tűnnek.” – fogalmazott Nico Rosberg Jerezben, ahol a mai napon harmadik lett, miközben több mint 151 kört teljesített.
Jerez, harmadik nap: versenyzői nyilatkozatok
Esőben indult, piros zászlóval és Sauber-győzelemmel ért véget a harmadik tesztnap Jerezben. Az újonc Felipe Nasr megtörte a Ferrari egyeduralmát, a vörösöknek ezúttal be kellett érniük Kimi Räikkönen második helyével, míg a harmadik Nico Rosberget még motorhibája sem akadályozta meg abban, hogy teljesítsen több mint két versenytávot. Áttörést ért el a McLaren, jóllehet, Fernando Alonso így is korán zárta napját. De a Red Bull sem lehet teljesen elégedett. Így értékeltek a versenyzők a mai gyakorlás végén!
A harmadik tesztnap eredményei - a Ferrari továbbra is jól szerepel:
Rosberg és Räikkönen is elismerően nyilatkozott az új Ferrariról
Már a vasárnap és hétfőn leggyorsabb Sebastian Vettel is pozitívan nyilatkozott az új Ferrariról – ám valós összehasonlítási alapja 2014-hez képest csak csapattársának, Kimi Räikkönennek van. És a finn ma igencsak bizakodónak tűnt!
Az új Ferrari-motor olyan, mint a tavalyi Mercedes?
A helyszínen tartózkodó riporterek természetesen kíváncsian várták Nasr beszámolóját, aki a gyakorlás leintése után készséggel válaszolt a különböző erőforrások összevetésével kapcsolatos kérdésekre is. „Én tavaly egyetlenegy alkalommal sem vezettem Ferrari-motorral szerelt versenyautót, szóval nem tudom megmondani, milyen érzés volt azokat irányítani, viszont most [a 2015-ös erőforrással] hasonló érzéseim vannak, mint tavaly voltak [a Mercedes 2014-es hajtóegységével]” – magyarázza a korábbi GP2-es versenyző.
Hangosabbá váltak a 2015-ös motorok
A jerezi teszteket a helyszínen követőknek feltűnt, hogy a tél folyamán továbbfejlesztett motorok idén hangosabbá váltak elődjeiknél. De mi állhat ennek hátterében?