|
Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
| |
|
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848 km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg
Időbeosztás
2017.04.28.
1. edzés: 11.00-12.30
2. edzés: 15.00-16.30
2017.04.29.
3. edzés: 12.00-13.00
Kvalifikáció: 15.00-16.00
2017.04.30.
Orosz Nagydíj: 15.00
|
| |
|
Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:
● A szerkesztőről
● Oldalinformációk
● Elérhetőségem
Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás: 2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória: sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800
Nyilatkozat és további információk ITT!
(c)
Copyright Seb-Vettel 2011-2017
| |
|
1. Sebastian VETTEL 68
2. Lewis HAMILTON 61
3. Valtteri BOTTAS 38
4. Kimi RAIKKÖNEN 34
5. Max VERSTAPPEN 25
Tovább >>
| |
|
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
| |
|
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
| |
|
|
|
Megkezdődött a szezon előtt utolsó teszt
Andi 2015.02.26. 20:58
Massa a leggyorsabb, Hamilton korán befejezte
A 4-7. helyen végző Danyiil Kvjat, Romain Grosjean, Kimi Raikkönen és Carlos Sainz nagyjából hasonló eredményességgel zárták a napot, mindannyian 75-85 körüli körszámot futva - leszámítva, hogy közülük ketten, Kvjat és Sainz egy-egy piros zászlós leállásért is felelősek voltak.
A Ferrari egész nap a saját farkát üldözte
„Ma is tanultunk valamit, dacára annak a néhány problémának, amelyeket biztosra veszem, hogy ki tudunk majd javítani” - kezdte csütörtöki monológját a finn. „Az autó összességében nem túl rossz, de van még néhány terület, ahol szeretnénk fejlődni, különösen az olyan helyzetekben, amikor változó körülményekkel szembesülünk. A gumik ugyanis ilyenkor nem működnek következetesen egyik körről a másikra. Most van még egy tesztnapunk arra, hogy összerakjunk valamit az eddig tanultakból. Aztán néhány nap múlva Melbourne-ben úgyis kiderül, hogy hol állunk pontosan.”
| |
|
|