Okosnak kell lenni
Andi 2014.10.02. 19:59
Vettel: Buttonnak tizenhét csapattársa lesz jövőre
Sebastian Vettel továbbra sem szabadul a kérdésektől, amelyek azt firtatják, marad-e a Red Bullnál a következő szezonban, vagy távozik onnan. Az F1 négyszeres világbajnoka továbbra is tagad mindent, és azzal viccelődik, hány versenyzőt hoztak már szóba a McLarennél.
Szupertájfun fenyegetheti a Japán Nagydíjat
FRISSÍTVE 11:00-KOR: Bernie Ecclestone és az FIA arról egyeztetnek, hogy esetlegesen a tervezettnél korábban kezdik a Japán Nagydíjat a tájfunveszély miatt.
Vettel: Ha időt adunk Verstappennek, bizonyítani fog
„Szerintem az a legnagyobb különbség a debütálásunk között, hogy én egyedül elvezethettem az autót a hoteltől a pályára, ő pedig ezt nem teheti meg, hiszen még jogosítványa sincs” - élt Vettel is a paddockban már többek által elsütött viccel. „A Formula-1 sokat változott, különösen az idei évre, hiszen az autók nem titkoltan lassabbak lettek. Máshogyan kell vezetni - az egész kicsit technikásabb, de kevésbé kimerítő a kanyarsebességeket illetően. Különösen a suzukaihoz hasonló pályákon.”
Jordan kételkedik Vettel nagyságában
„Ez nehéz kérdés. Körülményektől függően lehet Hamilton, Alonso vagy akár Rosberg is” - mondta Jordan a BBC-nek, ahol szakértőként dolgozik. „A sarkukban pedig ott van Ricciardo. És hogy mi a helyzet Vettellel? Ő is köztük lehetne, de az idei formájával nagyon összezavart. Lehet csak annyi a magyarázat, hogy az autó nem fekszik neki? Ezt nem hiszem. Alonso mindig azt mondja, hogy csak egy normális autóban lehetne igazán felmérni, hogy [Vettel] mire is képes. Nos, idén ilyen normális autója van. Szóval az én szememben Sebastian jelenleg vizsgázik. Persze nem nyerhet bárki négy világbajnoki címet, de ez az idei szezonja elég harmatos.”
Vettel: A Red Bullnak okosnak kell lennie
"A szabályok adottak és természetesen egy szakaszban büntetéseket kapunk" - közölte Vettel. "Hogy milyen büntetések lesznek ezek, még nem egészen tiszták, várunk még néhány alkatrészt. Reméljük, ameddig lehet, büntetés nélkül meg tudjuk úszni a szezont, de az én autóm esetében elkerülhetetlen egy extra motor, amely már tíz helyes büntetést jelent az időmérő edzés után. Valószínűleg még ennél több vár ránk, amely egy rossz szezon következménye, a szezon első felében mutatott megbízhatósági problémáké. Már akkor tudtuk és most számolgatjuk, mi a legokosabb megoldás és melyik a legjobb pálya a büntetésre."
Videó a mai sajtótájékoztatóról
Sebastian bukófestése Suzukában
|