Sebastian Vettel, akrcsak a src a szomszdbl. Habr ngyszeres Formula-1-es vilgbajnok, s a sportg trtnetnek egyik legnagyobb mlt csapatnak piltja, nincsenek sztrallrjei. Magnlett rendkvl vja a mditl, s minden krdst kerl is ezzel kapcsolatban. Egytl egyig minden pilta tisztelett kivvta hozzllsval s tehetsgvel. 2015 ta j csapatval, a nagy mlt Ferrarival szll harcba a gyzelemrt! Itt kiderl hogyan! >>
Idpont: 2017. 04 28. - 04.30. Krk szma: 53 Egy kr: 5,848 km Teljes versenytv: 309,745 km Leggyorsabb kr: 1:39:094- N, Rosberg 2016-os gyztes: N. Rosberg
Bemutatkozott az j Ferrari, az SF16-H!
Igaznak bizonyultak az olaszorszgi pletykk: a Scuderia csapata idn jelents mdostsokat hajtott vgre autjn – technikai s eszttikai szempontbl egyarnt. A legszembetnbb vltozst a motorbortson s a kocsi oldaln megjelen, a korbbi idket idz fehr minta jelenti. De az aut elejnek talaktsa is azonnal szemet szr. A csapat idn a tavalyinl rvidebb, orrkppal llt el, emellett az oldaldobozokon is szrevehet a vltozs. Emellett a mrnkk szaktottak az egyedinek szmt vonrudas felfggesztssel, melyet aerodinamikai elnyei miatt mr 2012 ta hasznltak. Az j, hagyomnyos nyomrudas megolds vrhatan megknnyti a mrnkk munkjt az aut belltsa tern, nekik nagyobb mozgsteret, a versenyzknek pedig nagyobb stabilitst ad majd.
A bemutatrl kszlt kpeket a lenti kpre kattintve rhetitek el!
Vettel, Arrivabene: Harcolni akarunk a bajnoksgrt!
A ngyszeres bajnok mr korbban beszlt arrl, hogy a mostani lesz az els olyan aut, melynek fejlesztsbe is beleszlhatott. Emellett most azt is hangslyozta, hogy egy ve megjult csapatuk is egyre inkbb sszecsiszoldik, ami szintn javulst hozhat szmukra. „Tavaly fantasztikus vet futottunk. Ez volt az els szezonom a csapattal, s msodikak lettnk. Mr csak egy lps hinyzik. Ezt viszont nem lesz knny megtenni, de remljk, az autnk segt benne. Minden tren fejldtnk, az elz vben nagyon sok ember cserlt pozcit. Tavaly a bemutatn mg nemigen tudtuk, mire szmthatunk. Most jobb volt a tli felkszlsnk, s gy vlem, ha tavaly ers csapatot alkottunk, idn mg ersebbek lesznk” – tekintett elre.
Merszsg s innovci jellemezi az j Ferrarit
Az SF16-H nvre keresztelt jrm ftervezje, Simone Resta volt, aki agresszv konstrukcinak nevezte legjabb mvket. „Az aut projektjt egy vvel ezeltt kezdtk, s rendkvl ambicizus clokat tztnk ki magunk el. Az elsdleges vltozst az orr jelenti, valamint az els felfggeszts. Az orr magasabban van, a lgramlatok mskppen mennek krltte. A megolds ersen eltr a tavalyitl” – magyarzta az jtsokat. „Ngy ven t vonrudas felfggeszts hasznltunk ell, de most vltoztattunk nyomrudasra. Az aut tmege kisebb, elrelpst jelent az elz s a korbbi modellekhez kpest is. De az oldaldobozok is vltoztak, s a hts rsz szintn. Msok a htrcsok, igyekeztnk elnyt kovcsolni a htrendszerek talaktsbl.”
Allison: „Rgen csak a bokszban voltunk jk – most tnyleg nyerhetnk” „2013-ban a Ferrari semmiben sem volt vilgbajnoki szinten, kivve taln a gyors kerkcserket” – jelentette ki. „2014-ben a motorunk nem volt elg ers, nem volt elg leszorternk, a felfggeszts sem gy mkdtt, ahogy kellett volna, s gy ltalnossgban az egsz csomag sok kvnnivalt hagyott maga utn. Idn minden megtettnk, ami csak emberileg elkpzelhet, hogy ez a kocsi mlt legyen a Ferrarihoz, s hogy elg versenykpes legyen ahhoz, hogy tnyleg gyztes aut vljon belle.”