rthetetlen ttovzs
Andi 2013.05.31. 11:26
Sziasztok!
Sebastian tegnap Hamburgban a Geox Store ltal szervezett PR rendezvnyen vett rszt, az esemnyrl kszlt kpeket a bejegyzsben tallhat kpre kattintva nzhetitek meg!
- Vettel s a Kanadai Nagydj: Like
„Nyilvnval, hogy 2011 volt az egyik legrltebb pillanat ott”- idzte fel a ngyrsra nyl futamot. „Nagyon sok es esett; rgta nem lttam mr annyit! A versenyt flbeszaktottk, mikzben mi vezettnk. A verseny nagyon nehz volt, s mr csak fl kr volt htra, elkvettem az els hibmat a futamon, ami a gyzelembe kerlt. De ilyen a versenyzs, s valsznleg a rajongknak remek dolog gy nzni a tvben, hogy egszen az utols pillanatig nem tudjk, ki fog nyerni.”
- Vettel nem rti a ttovzst az j gumikat illeten
Ami a bajnoksg alakulst illeti, Vettel elmondta, „rl, hogy mg semmilyen nagyobb baleste vagy kiesse sem volt, s az aut megbzhatsga ugyangy stimmel, mint a tempja. Az t mg nagyon hossz a sikeres cmvdshez”- kzlte Hamburgban egy PR rendezvnyen. „Eddig nagyon jl mentek a dolgok, de mg nem gondolunk a cmre, mivel a tapasztalat azt mutatja, hogy nagyon sok minden trtnhet egy szezon folyamn” – idzte a Speedweek.
- Lauda: n is dhs lennk Marko helyben
Az FIA bekrte a privt teszt teljes dokumentcijt, hogy pontos kpet kapjon arrl, ami abban a hrom napban trtnt a Circuit de Catalunyn. A Kleine Zeitung szerint „a bntets mg nem szerepel” a lehetsgek kztt. Ross Brawn a kvetkezkkel vdekezik: „Csak valamilyen kdokat kaptunk a Pirellitl a gumikhoz, s nem tudtunk kiolvasni ezekbl hasznos informcikat”. Azaz a teszt csak a Pirellinek hozott valamennyit, s ezt valamilyen szinten a Ferrari is altmasztja, mivel korbban k is teszteltek; csak rgi modellel s Pedro de la Rosval a voln mgtt.
- Vihar egy pohr vzben: msok is cserlgetik a gumikat
A dolog lnyege, hogy a Q3-ba bejutott s ott mrt krt futott versenyzknek ugyanazzal a szettel kell elrajtolniuk, mint amin azt a krt teljestettk, majd a kerkcserk alatt fordtva teszik fel a mr hasznlt gumikat, hogy nveljk azok lettartamt. Aki a Q3-ban is hasznlt gumikkal indul a futamon, stratgiailag lpshtrnyban, de azzal visszahozhat valamennyit, ha sikerl nvelni a kvetkez szett(ek) hattvolsgt. Azzal, hogy a bal oldali gumi kerl fel jobb oldalra – vagy fordtva – igyekeznek egyenletesen terhelni az abroncsokat, s azok mindkt irnybl kapjk a „pofont”, ezzel javtva a kopst.
|