Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30. Körök száma: 53 Egy kör: 5,848 km Teljes versenytáv: 309,745 km Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg 2016-os győztes: N. Rosberg
F1-esek Eb-lázban – Vettel elmondta, miért a Nationalelfé lesz a trófea
A Ferrari ásza természetesen Németország győzelmére fogadna. Azt persze sportolóként maga is tudja, az esélyességet és az eredményességet hosszú és rögös út köti össze egymással. „Németország az egyeik esélyes, és nem csak azért, mert két éve világbajnok lett. A klasszisaink és a bő merítési alap ad nekünk erőt. Ennek ellenére csak a tornán fog majd kiderülni, mire leszünk képesek. Bármi lehetséges, de hiszem, hogy a fiaink valahogy megcsinálják” – nyilatkozta az Auto Bild Motorsportnak.
(c) Kanada GP, 3. szabadedzés: Vettel az élen
Sebastian Vettel végzett az élen a piros zászlóval leintett harmadik szabadedzésén Kanadában. Mögötte Max Verstappen és Nico Rosberg zárt.
Vettel máris hosszabbítana a Ferrarival?
Hogy e vélt feltételekből mennyi igaz, nem tudni, Vettel azonban már többször is jelezte, a Scuderiánál képzeli el hosszabb távú jövőjét. „Jelenleg nem foglalkozom azzal, hol versenyezhetnék még. Teljesen tökéletesen érzem magam itt, jól kijövök az emberekkel, azonosulni tudok a márkával is, és akinek benzin folyik az ereiben, következésképpen Ferrari-szurkoló” – fogalmazott még áprilisban.
Rugalmas szárnnyal trükközik a Ferrari és a Red Bull?
Egy ilyen videót nemrég a Forma–1 hivatalos honlapján is lehetett látni: amikor Sebastian Vettel Daniel Ricciardóval csatázott a barcelonai célegyenesben, a hátsó szárny felé irányított kamera képén megfigyelhető volt, hogy a szárnya és az alsó szárnyelem nagy tempónál hátrahajlott, ami pár km/órával növelheti a végsebességet – annak ellenére, hogy az elem kiállta az FIA terheléses tesztjét. Mindez annak köszönhető, hogy valójában nem maga a szárny vagy annak lapja, hanem az egész struktúra mozog – a tartó részekkel együttesen.