|
Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
| |
|
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848 km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg
Időbeosztás
2017.04.28.
1. edzés: 11.00-12.30
2. edzés: 15.00-16.30
2017.04.29.
3. edzés: 12.00-13.00
Kvalifikáció: 15.00-16.00
2017.04.30.
Orosz Nagydíj: 15.00
|
| |
|
Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:
● A szerkesztőről
● Oldalinformációk
● Elérhetőségem
Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás: 2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória: sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800
Nyilatkozat és további információk ITT!
(c)
Copyright Seb-Vettel 2011-2017
| |
|
1. Sebastian VETTEL 68
2. Lewis HAMILTON 61
3. Valtteri BOTTAS 38
4. Kimi RAIKKÖNEN 34
5. Max VERSTAPPEN 25
Tovább >>
| |
|
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
| |
|
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
| |
|
|
|
Hangos első...
Andi 2016.01.07. 17:57
Vettel: Az első megbeszélésünk igencsak hangosra sikerült…
Vettel a müncheni TZ-nek arról is beszélt, mi lepte meg leginkább a ferraris kezdetekkor. „A szurkolók természetesen fantasztikusak, hihetetlen, milyen túláradó szenvedély kíséri a Ferrarit szerte a világban. Itt teljesen más a kultúra, amihez azért először hozzá kell szoknod. Már az első versenyen Ausztráliában elcsodálkoztam egy kicsit: az első megbeszélés végül igencsak hangosra sikerült, nagyon sokat gesztikuláltak. Ez kissé meglepett elsőre, de szerintem már megtanultam, amit kellett, és a továbbiakban még többet fogok tanulni.”
A tavalyi autó miatt megcsúszott a 2016-os fejlesztésekkel a Ferrari
Erről a Scuderia elnöke beszélt nemrég – igaz, sietve hozzátette, ez nem hozza hátrányos helyzetbe őket. „Maurizio (Arrivabene, a csapatfőnök) a megmondhatója, csúsztunk bizonyos dolgokkal, csak hogy befejezhessük a 2015-ös autónkat” – idézte Sergio Marchionnét az Autosport. „Remélhetőleg emiatt nem fog bosszankodni. A 2016-os autó karosszériáján bizonyos munkálatokat később kezdtünk el. De elegendő időnk és elegendő forrásunk van ahhoz, hogy mindent jól csináljunk az adott szabálykereteken belül.”
| |
|
|